Czas i termin dostawy:
 
Przed zakupem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności produktu.

Część asortymentu sprowadzamy na zamówienie ,termin realizacji ustalamy z producentem
 
,następnie informujemy klienta.

Większość asortymentu znajdującego się w sklepie sprowadzamy z dnia na dzień.
 

Wysyłka:

  O kosztach transportu zostaną Państwo poinformowani mailowo po zweryfikowaniu


zamowienia przez naszego pracownika.


TRANSPORT


Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich oraz własnym transportem. Koszt przesyłki jest uzależniony od rodzaju towaru (rozmiar, waga).


Dostawa towaru transportem własnym realizowana jest na terenie województw małopolska / śląsk.


Wysyłany towar zawsze jest starannie pakowany i zawsze ubezpieczony na wypadek uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.


Przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera należy dokładnie sprawdzić stan przedmiotu. Jeżeli uległ on uszkodzeniu należy spisać protokół szkody który posiada kurier dostarczający zamówiony towar. Protokół musi zawierać Państwa dane osobowe, nazwę towaru, datę, godzinę doręczenia oraz opis stwierdzonych niezgodności.


Proszę dokładnie sprawdzić co kurier wpisuje do protokołu. Wszystkie warstwy opakowania, oraz to czy opakowanie zostało uszkodzone, należy wyraźnie zaznaczyć w protokole. Tylko posiadając takie zgłoszenie możemy wystąpić o odszkodowanie do firmy kurierskiej.


W przypadku braku takiej informacji lub gdy po odjeździe kuriera zauważą Państwo uszkodzenie towaru niestety nie ma możliwości złożenia reklamacji. Firma kurierska uzna że uszkodzenie nastąpiło z winy odbiorcy po odjeździe kuriera.



DOSTAWA TOWARU


WARUNKI I CZAS REALIZACJI:

1. Zamówienia można składać przez:

  • STRONA INTERNETOWA - http://www:lazienki-chrzanow.pl
  • SALON ŁAZIENEK - e-mail: lazienkichrzanow@dariosklep.pl
  • TECHNIKA GRZEWCZA - e-mail: technikagrzewcza@dariosklep.pl
  • SALON ŁAZIENEK - telefonicznie: +48 32 624 18 00
  • TECHNIKA GRZEWCZA - telefonicznie: +48 32 210 92 06


2. Zamówienia realizujemy w każdy dzień roboczy.Zamówienia składane w niedzielę i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

3. Realizacja zamówienia złożonego przez Klienta następuje w przeciągu kilku dni roboczych.
W przypadku zamówień nietypowych produktów sprowadzanych na specjalne życzenia Klienta, czas realizacji może się wydłużyć i jest ustalany indywidualnie emailem lub telefonicznie. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę lub paragon).

5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacja regulaminu.

6. SPOSOBY PŁATNOŚCI:Klient ma do wyboru kilka sposobów płatności:

  • gotówka przy odbiorze towaru (płatne kurierowi firmy spedycyjnej)
  • gotówką w siedzibach firmy DARIO
  • przelewem przed dostawą towaru (przedpłata na konto)

Przelew należy wysłać na konto: 89 1140 2004 0000 3602 7181 5553 Potwierdzenie z banku o wpływie należności na konto Sklepu rozpocznie procedurę realizacji zamówienia

7. Koszt dostawy zależy od wielkości zamówienia i ustalany indywidualnie do każdego zamówienia przez pracownika naszej firmy.

W przypadku towarów nietypowych, o niskim współczynniku dostępności, sprowadzanych na indywidualne zamówienia Klienta, może zostać pobrana zaliczka na poczet realizacji zamówienia. Wysokość zaliczki będzie ustalana w takich przypadkach indywidualnie.

8.Klient jest zobowiązany odebrać zamówioną przesyłkę. Kurier dowozi przesyłkę na wskazany adres. Usługa nie obejmuje wniesienia towaru.

9. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem Klienta na liście przewozowym. Podpis na liście równoznaczny jest z akceptacją zamawianego towaru. Z tą chwilą na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie konsekwencje wynikające z jego użytkowania, takie jak np ryzyko uszkodzenia.Podpis odbiorcy na liście przewozowym oznacza odbiór przesyłki w stanie nienaruszonym.

10. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z atr.10 ww. ustawy.

Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i zwrócony musi zostać w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Koszty przesyłki ponosi Kupujący.

W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towarów, zwrot nie będzie przyjęty a towar zostanie odesłany na koszt Kupującego. Zwrot powinien być poparty pisemnym oświadczeniem pod rygorem nieważności.

W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącone zostanie 30% wartości towaru - koszty manipulacyjne ponoszone przez sklep.

Reklamacje dotyczące różnic w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają ze sposobu prezentacji na zdjęciu w sklepie nie stanowią podstawy do zwrotu produktu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej i spisania odpowiedniego protokołu reklamacyjnego na oryginalnym druku firmy spedycyjnej. O zaistniałym fakcie niezwłocznie należy poinformować pracownika firmy DARIO.